354: Wasze pomysły na lepsze NWD 16
Smok Zodiaku (astronomiczny) - napisane przez nimfaEri.
Jak zauważają na Zgromadzeniu niektórzy gracze, w Nightwood pojawia się coraz więcej smoków specjalnych, różnych mniej lub bardziej wymyślnych żywiołów. W związku z tym trzeba naprawdę się starać, aby to właśnie nasz pomysł miał szansę wejść do gry. Musimy odznaczać się wyobraźnią i nietuzinkowym podejściem do tematu. Z tym zadaniem znakomicie poradziła sobie gargu, która wymyśliła Smoka Zodiaku.
Aby zdobyć tegoż smoka, należałoby odnaleźć drogę do starego astronoma. Pomogłaby nam w tym mapa, którą można by było znaleźć we Wrotach Nocy Głębokiej (szansa średnia), Zapomnianym Grobowcu lub Zatoce Błękitnych Mgieł (rzadko). Po zdobyciu mapy przez naszego chowańca udajemy się do alchemika Trismegistusa, który pomaga nam ją odczytać. Następnie w Akcjach i Zdarzeniach pojawia nam się opcja: Droga do Astronoma. Starca można byłoby odwiedzać od godz. 20:00 do 24:00. Po przyjściu do niego otrzymalibyśmy jedną z trzech losowych wiadomości. Jeśli nie uda nam się trafić na tę dobrą, możemy odwiedzić go ponownie za piętnaście minut. Gdy w końcu astronom otworzy nam drzwi, otrzymujemy od niego niewielki kamień. Mamy do wyboru dwie opcje - możemy go wyrzucić bądź zatrzymać. Jeśli zachowamy kamień, będziemy mieli Smoka Zodiaku.
Pomysł jest absolutnie wyjątkowy. Zodiak astronomiczny posiada 13 znaków - autorka pomysłu proponuje odpowiadające każdemu znakowi gify zmieniające się wraz z upływem czasu. Podstawowe propozycje gifów zaprezentowane są na stronie:
Jak zauważają na Zgromadzeniu niektórzy gracze, w Nightwood pojawia się coraz więcej smoków specjalnych, różnych mniej lub bardziej wymyślnych żywiołów. W związku z tym trzeba naprawdę się starać, aby to właśnie nasz pomysł miał szansę wejść do gry. Musimy odznaczać się wyobraźnią i nietuzinkowym podejściem do tematu. Z tym zadaniem znakomicie poradziła sobie gargu, która wymyśliła Smoka Zodiaku.
Aby zdobyć tegoż smoka, należałoby odnaleźć drogę do starego astronoma. Pomogłaby nam w tym mapa, którą można by było znaleźć we Wrotach Nocy Głębokiej (szansa średnia), Zapomnianym Grobowcu lub Zatoce Błękitnych Mgieł (rzadko). Po zdobyciu mapy przez naszego chowańca udajemy się do alchemika Trismegistusa, który pomaga nam ją odczytać. Następnie w Akcjach i Zdarzeniach pojawia nam się opcja: Droga do Astronoma. Starca można byłoby odwiedzać od godz. 20:00 do 24:00. Po przyjściu do niego otrzymalibyśmy jedną z trzech losowych wiadomości. Jeśli nie uda nam się trafić na tę dobrą, możemy odwiedzić go ponownie za piętnaście minut. Gdy w końcu astronom otworzy nam drzwi, otrzymujemy od niego niewielki kamień. Mamy do wyboru dwie opcje - możemy go wyrzucić bądź zatrzymać. Jeśli zachowamy kamień, będziemy mieli Smoka Zodiaku.
Pomysł jest absolutnie wyjątkowy. Zodiak astronomiczny posiada 13 znaków - autorka pomysłu proponuje odpowiadające każdemu znakowi gify zmieniające się wraz z upływem czasu. Podstawowe propozycje gifów zaprezentowane są na stronie:
KLIK
A jak Wam podoba się ten pomysł? Sądzicie, że miło by było mieć takiego smoka?
Smok Piasku - napisane przez Shining Night.
Już od paru lat na Zgromadzeniu dumnie prezentuje się temat z pomysłem na Smoka Piasku. A z drugiej strony wisi - bo nikt go jeszcze nie wprowadził.
Autorką tego tematu jest Spika, znana w środowisku Zgromadzenia głównie z ciętych wypowiedzi i racjonalnej oceny wielu pomysłów. Wielu kojarzy ją także z tworzeniem gifów. Spika podaje nam wiele rozsądnych powodów, dla których Piasek nie jest Ziemią, a Ziemia Piaskiem. Tak zachęceni możemy tylko przejść dalej, zagłębiając się w dalsze części tego pomysłu.
Smok Piasku ma dwóch autorów i dwie wersje. Pierwszą, i to tą właśnie będziemy się zajmować, opracowała Spika, drugą zaś Deleted. Oba pomysły różnią się sposobem zdobycia, stopniem dopracowania czy samymi historiami.
Na początku tematu możemy znaleźć gify, artystycznie poustawiane w zawsze pomocnym spoilerze. A trzeba przyznać – jest na czym oko zawiesić. Zmora, Hyden, UlvenFenrir, Ankaa – to tylko niektórzy autorzy tych grafik.
Następnie naszym oczom pokazuje się historia, zapisana w dość nowatorski sposób, przy czym nie utraciła ona na swojej efektywności. Taka forma – jednostronny dialog z czytelnikiem, pozwala na popuszczenie wodzy fantazji i wczucie się w rolę. Z pewnością pozwala lepiej zrozumieć ideę Smoka Piasku. Również charakterystyka jest zapisana w przyjemny dla oka sposób, przedstawiający gady od innej strony.
To co tygryski lubią najbardziej – czyli ataki.
Burza Piaskowa, Ostrza Wydmy czy Oślepiający Pył brzmią efektownie i groźnie i, co najważniejsze, mają jakieś zastosowanie w walce. Atak specjalny również brzmi intrygująco. Widać, że dużo czasu zostało poświęcone temu punktowi. I słusznie. To częsta podstawa do krytyki.
Smok specjalny czy zwykły? Sklepik czy nowa przygoda?
To pytania, z którymi boryka się wielu twórców nowych tematów w dziale Żywioły Smoków. Spika łagodnie wybrnęła z tego problemu, dając wybór Hodowcom, i w końcu stanęło na smoku specjalnym z nową przygodą. Autorka postanowiła wykorzystać obecność hieroglifów i zaprosić do naszego Lasu pewnego zrzędliwego staruszka – Piaskuna.
Jak, gdzie i kiedy? O co w ogóle chodzi?
Wybrany gad musi mieć założony pełny zestaw hieroglifów, a spotkanie Piaskuna jest możliwe tylko od północy do piątej nad ranem. Szansa na pogawędkę z Duchem Snu wynosi 20%, oczywiście po spełnieniu wcześniejszych warunków. Gdy już uda nam się spotkać staruszka, mamy parę możliwości – podkulić ogon i uciec, zachować się arogancko wobec Ducha i zasnąć na 12 godzin, wyżalić się w rękaw poczciwego dziadka i otrzymać trochę Oddechów Pustyni bądź zostać, być dzielnym Hodowcą i zmienić żywioł smoka na Piasek. Przed „spiaszczeniem” gada trzeba jeszcze odpowiedzieć na jedną, losowo wybraną zagadkę. Ale prawidłowo. W innym wypadku Piaskun uprzejmie się z nami pożegna i zniknie. Wszystkie zagadki można znaleźć w spoilerze na dole tematu – przyda się trochę wprawy.
To jak, wprowadzamy?
Pomysł jest dopracowany, Spika wciąż o niego dba – a przecież minęły już trzy lata! Niecierpliwie czekam, aż pomysł na Hodowli się pojawi – pojawiły się plotki, jakoby niedługo miało się to zdarzyć. Prosimy!
A Wy co sądzicie o Smoku Piasku?
Losowa wyprawa - napisane przez Catherinne_.
Banalnie prosty pomysł losowej wyprawy pojawił się ponad cztery lata temu. Tak jak powyżej opisana propozycja Smoka Piasku, nie wszedł on jeszcze do gry, jednak w odróżnieniu od niej, nie jest ona aż tak szczegółowo dopracowany. Jednak na pewno jest warty uwagi.
Często Hodowcy borykają się z problemem: Gdzie dziś wysłać smoki na wyprawę? Semyazzza postanawiam im pomóc, poprzez losową wyprawę o nazwie Wieczna Burza.
Szczegóły:
A co Wy na to?
A jak Wam podoba się ten pomysł? Sądzicie, że miło by było mieć takiego smoka?
Smok Piasku - napisane przez Shining Night.
Już od paru lat na Zgromadzeniu dumnie prezentuje się temat z pomysłem na Smoka Piasku. A z drugiej strony wisi - bo nikt go jeszcze nie wprowadził.
Autorką tego tematu jest Spika, znana w środowisku Zgromadzenia głównie z ciętych wypowiedzi i racjonalnej oceny wielu pomysłów. Wielu kojarzy ją także z tworzeniem gifów. Spika podaje nam wiele rozsądnych powodów, dla których Piasek nie jest Ziemią, a Ziemia Piaskiem. Tak zachęceni możemy tylko przejść dalej, zagłębiając się w dalsze części tego pomysłu.
Smok Piasku ma dwóch autorów i dwie wersje. Pierwszą, i to tą właśnie będziemy się zajmować, opracowała Spika, drugą zaś Deleted. Oba pomysły różnią się sposobem zdobycia, stopniem dopracowania czy samymi historiami.
Na początku tematu możemy znaleźć gify, artystycznie poustawiane w zawsze pomocnym spoilerze. A trzeba przyznać – jest na czym oko zawiesić. Zmora, Hyden, UlvenFenrir, Ankaa – to tylko niektórzy autorzy tych grafik.
Następnie naszym oczom pokazuje się historia, zapisana w dość nowatorski sposób, przy czym nie utraciła ona na swojej efektywności. Taka forma – jednostronny dialog z czytelnikiem, pozwala na popuszczenie wodzy fantazji i wczucie się w rolę. Z pewnością pozwala lepiej zrozumieć ideę Smoka Piasku. Również charakterystyka jest zapisana w przyjemny dla oka sposób, przedstawiający gady od innej strony.
To co tygryski lubią najbardziej – czyli ataki.
Burza Piaskowa, Ostrza Wydmy czy Oślepiający Pył brzmią efektownie i groźnie i, co najważniejsze, mają jakieś zastosowanie w walce. Atak specjalny również brzmi intrygująco. Widać, że dużo czasu zostało poświęcone temu punktowi. I słusznie. To częsta podstawa do krytyki.
Smok specjalny czy zwykły? Sklepik czy nowa przygoda?
To pytania, z którymi boryka się wielu twórców nowych tematów w dziale Żywioły Smoków. Spika łagodnie wybrnęła z tego problemu, dając wybór Hodowcom, i w końcu stanęło na smoku specjalnym z nową przygodą. Autorka postanowiła wykorzystać obecność hieroglifów i zaprosić do naszego Lasu pewnego zrzędliwego staruszka – Piaskuna.
Jak, gdzie i kiedy? O co w ogóle chodzi?
Wybrany gad musi mieć założony pełny zestaw hieroglifów, a spotkanie Piaskuna jest możliwe tylko od północy do piątej nad ranem. Szansa na pogawędkę z Duchem Snu wynosi 20%, oczywiście po spełnieniu wcześniejszych warunków. Gdy już uda nam się spotkać staruszka, mamy parę możliwości – podkulić ogon i uciec, zachować się arogancko wobec Ducha i zasnąć na 12 godzin, wyżalić się w rękaw poczciwego dziadka i otrzymać trochę Oddechów Pustyni bądź zostać, być dzielnym Hodowcą i zmienić żywioł smoka na Piasek. Przed „spiaszczeniem” gada trzeba jeszcze odpowiedzieć na jedną, losowo wybraną zagadkę. Ale prawidłowo. W innym wypadku Piaskun uprzejmie się z nami pożegna i zniknie. Wszystkie zagadki można znaleźć w spoilerze na dole tematu – przyda się trochę wprawy.
To jak, wprowadzamy?
Pomysł jest dopracowany, Spika wciąż o niego dba – a przecież minęły już trzy lata! Niecierpliwie czekam, aż pomysł na Hodowli się pojawi – pojawiły się plotki, jakoby niedługo miało się to zdarzyć. Prosimy!
A Wy co sądzicie o Smoku Piasku?
Losowa wyprawa - napisane przez Catherinne_.
Banalnie prosty pomysł losowej wyprawy pojawił się ponad cztery lata temu. Tak jak powyżej opisana propozycja Smoka Piasku, nie wszedł on jeszcze do gry, jednak w odróżnieniu od niej, nie jest ona aż tak szczegółowo dopracowany. Jednak na pewno jest warty uwagi.
Często Hodowcy borykają się z problemem: Gdzie dziś wysłać smoki na wyprawę? Semyazzza postanawiam im pomóc, poprzez losową wyprawę o nazwie Wieczna Burza.
Szczegóły:
"- Smok może trafić tylko do odkrytych i dostepnych krain. Czyli za dnia nie trafi do wrót, bez odkrycia grobowca nie trafi tam itdChociaż historia na Wiki jest słaba, a uczulony na polskie znaki autor niezbyt zachęca do czytania swojego dzieła, to jednak pomysł zaliczam do kategorii perełek, które tak jak propozycję Roystone'a o odnośnikach do profilów na ShoutBoxie, powinno się wprowadzić jak najszybciej. Niby taka drobna rzecz, a ucieszy człowieka.
- Szanse trafienia każdej krainy są równe. Np dla przypadku dostępu do wszystkich miejsc prawdopodobieństwo trafienia do konkretnej jednej wynosi 1/11.
- Godziny spędzone na wyprawie sa naliczane na kraine do której trafił smok.
- Sama Burza niema naliczanych godzin
- Brak jakiego kol-wiek wpływu na znajdowane nagrody.
- Dla każdego smoka losowanie jest osobno."
A co Wy na to?
Losowa wyprawa to raczej kiepski pomysł tak mi się widzi, natomiast smok piasku... im prędzej wejdzie, tym lepiej.
OdpowiedzUsuń