Gazetka iNightwood
  • Strona Główna
  • Co i kiedy?
  • Nasza Ekipa
    • Rekrutacja
    • Kontakt
    • Autorzy iNightwood
  • Smok miesiąca
  • Poradniki graficzne

818: Wasze pomysły na lepsze NWD: Raz, dwa, trzy, walczysz Ty!

smoczy fajt
Walki są jednym z kluczowych elementów Nocnego Lasu. Miliony srebrników wydanych na szkolenia, ciągła pogoń za miejscem na liście najpotężniejszych, wielogodzinne klikanie "Atakuj!"... Nudne. Przydałyby się jakieś urozmaicenia, ułatwienia, ulepszenia i inne u - rzeczy. O tym właśnie będzie mówione w dzisiejszej odsłonie Waszych Pomysłów.


Żeby Krieg był blitz

Gracze poświęcają noce i dnie mozolnemu, żmudnemu procesowi wędrowania po pozycjach w rankingu. Chciałoby się więcej smoków pokonać, wydajniej zwyciężać. W tym celu powstają nowe tematy na forum, bo próbować coś polepszyć zawsze warto.
Dostanie się na podium kosztuje - nie chodzi tu tylko o srebro wydawane na szkolenia, ale także o drogocenny czas. Przebiegli hodowcy postanowili uczynić walki sprawniejszymi i dzielą się swoimi przemyśleniami na forum, na przykład użytkownik Halucyk.


Wbudowany stoper

Jego idea polega na wprowadzeniu do gry - w okienku pojedynku, tuż obok przycisku "Powtórz walkę" - licznika, który za nas odstukiwałby czas tych przeklętych trzech sekund, żeby uniknąć nieprzyjemnego komunikatu, mówiącego o naszej niecierpliwości.
Ten pomysł na pewno sprawdziłby się u osób, które potyczki prowadzą cały czas w jednej karcie. Ci, którzy za pomocą scrolla lub przycisku Ctrl otwierają sobie kolejne karty, mogą pomysł spokojnie ominąć - bez odświeżania stoper z pewnością nie będzie brał pod uwagę walki toczonej na innej karcie.

W temacie opinię wyraził jak na razie tylko Beso de la Muerte:

Pomysł nie jest zły, ale moim zdaniem zbędny, jeśli ktoś więcej walczy to odlicza te 3 sekundy pomiędzy kolejnymi walkami automatycznie, nie jest to potrzebne.
Jeżeli Ty także pragniesz podzielić się swoim zdaniem - zapraszam tu.

Bez powrotu na listę
Sprawę od innej strony podszedł AdrikG - zaproponował on usprawnienie cyklu walczenia za pomocą przycisku "Kolejna walka":




Po  uaktywnieniu tej opcji przeniosłoby nas do okienka wyboru smoka.
Pomysł spodobał się graczom - takie walczenie to z pewnością kusząca propozycja.

Jestem na tak, mówię to już drugi raz.
Chciałem jedynie dodać, że czas, jaki się poświęca na ataki, to trochę za dużo. Zrobić 10 pełnych stron pełnej listy zajmuje ok 1h. Taka funkcja skróciłaby mocno czas, jaki przeznaczamy w temacie pp i zarabianiu srebra. *
OnlyHunt

Całkowicie się z tym zgadzam! Będę się powtarzać, ale: bardzo dobre udogodnienie, masę czasu spędza się na samym klikaniu "następny smok", itd.. Nie wiem, jak niby by to miało przeszkadzać. Super, mam nadzieję, że coś takiego wejdzie! *
Nakadai

Cały temat można zgłębić, skomentować i ocenić tutaj.


Każdy inny, wszyscy równi

W Nocnym Lesie smoczych ras bogactwo - wiadomo. Każda z nich ma takie same szanse w walkach i egzystencji ogólnie - to też wiadomo. Czasem mam jednak wrażenie, że hodowcy zapominają o różnorodności żywiołów, którymi władają ich podopieczni. 

Brat przeciw bratu stanie
Ilwyd Blaidd te różnice między gadami zauważyła. Jej pomysł o ciągłej  rywalizacji czterech pierwiastków uczyniłby naszą hodowlę wyjątkową - każdy chowaniec miałby inne predyspozycje. 
Autorka, korzystając z idei buddyzmu, hinduizmu oraz niektórych mitologii fantastycznych, podporządkowuje wszystkie żywioły pod określone domeny, a mianowicie:

  1. Smoki Korony/Tajemnicza Klasa,
  2. Smoki Eteryczne/Klasa Uderzeniowa,
  3. Smoki Serca/Klasa Nieboskłonu,
  4. Smoki Słoneczne/Klasa ognista,
  5. Smoki Sacrum/Klasa Wodna,
  6. Smoki Fundamentu/Klasa skalista.

Poszczególne klasy posiadają odpowiednie dla siebie wady i zalety: na przykład Smoki Korony miałyby szansę na zadanie dwóch ataków pod rząd, ale, ze względu na lenistwo, przynoszone przez nie srebro z wypraw zmniejszyłoby się o 1%. 

Pomysł z podziałem wywołał bardzo skrajne reakcje, począwszy od nieprzychylnych:
Podział jest absolutnie niepotrzebny.
Jeśli chodzi o podane pomysły, to najbardziej odpowiada pomysł Proshadowa.
Jednak nie wiem,czy to jest aż tak konieczne aby ten system zmieniać. Wydaje mi się, że lepiej zająć się rzeczami, które w pełni jeszcze nie zostały wprowadzone.
Jestem neutralna. *
Katoria Klarena 

po bardzo entuzjastyczne:

Sama idea jest dobra jak najbardziej, szczególnie w przypadku, gdzie każdy żywioł może dominować nad jednymi, ale ulegać innym. Aktualnie wszystkie smoki są równe, różnią się wyglądem i nazwami ataków, które w efekcie i tak działają w identyczny sposób. Zdecydowanie byłoby to ciekawe, potrzeba by było myślenia przy walce miast samego szkolenia.
 Atria

Sam temat jest dość rozległy - możecie go znaleźć i przestudiować tutaj. Oprócz zmian Ilwyd istnieją też dwa pomysły - jeden od FanOfTill, drugi należący do użytkownika Proshadow. 


Dział dotyczący walk ma w sobie wiele ciekawych, przydatnych, a na pewno urozmaicających grę pomysłów. Jedyny problem polega chyba na tym, że czekają tam wiele lat - żadne z nich wprowadzenia się nie doczekało.

Elsa96

* pozwoliłam sobie poprawić te wypowiedzi


1 komentarz:

  1. llwyd Blaidd12 marca 2014 16:15

    O jak fajnie, że w artykule wspomniany jest mój projekt. Bardzo mi miło <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
      Odpowiedz
Dodaj komentarz
Wczytaj więcej...

Twój komentarz będzie widoczny po akceptacji administratorki gazetki.

Nowszy post Strona główna Starszy post
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Informacja

Czekając na powrót Nightwood zapraszamy do lektury naszych archiwalnych artykułów, które świetnie uwieczniły niepowtarzalny klimat tej społeczności. : )

Najgorętsze w tym miesiącu

  • 999: 10 lat Nightwood - historie graczy
    Nocny Las w tym roku świętuje dziesiąte urodziny. Z tej okazji zapytałam kilku jego najstarszych mieszkańców - osoby będące tutaj niem...
  • 563: Smoki poza NWD: Smoki w heraldyce polskiej
    Co przychodzi nam do głowy, gdy myślimy "smok"? Fantastyka, zianie ogniem, potęga, magia, legenda, potwór, towarzysz, sesje rpg, b...
  • 515: Temat Miesiąca: Najwaleczniejsze smoki Nightwood
    Screen został zrobiony podczas tworzenia artykułu, jest więc nieaktualny. Tysiące sztuk srebra wydane na szkolenia, akademię, k...
  • 725: Wielkie Arkana - Karty Tarota: Ciekawostki o kartach cz. I
    W związku z konkursem graficznym organizowanym przez ekipę Nightwood ( kliknij, aby przejść do tematu na forum ) prezentuję Wam krótki spis...
  • 864: (Nie)kończąca się przerwa techniczna gry
    Na pewno większość dobiegły już słuchy, że początkowo krótka przerwa techniczna w działaniu Nightwood miała mieć miejsce w nocy z soboty n...
  • 156: Smoczy Graficy 1: Zmora
    Smocze Gify Zmory Pierwszy gif wykonany w Photoshopie Wielu z Was, w tym osobiście ja, bardzo podziwia pr...
  • 451: Wasze pomysły na lepsze NWD 20: Smoczy Tytani kontra Arcysmoki
    Jest to pierwszy artykuł Spiki . Witamy w zespole :) Smoczy Tytani kontra Arcysmoki Wśród wielu pomysłów na nowe żywioły mające uprz...
  • 196: Żywioły i smocze łupy 16: Smok Natury i Niezapominajki
    Żywioł Tygodnia: Smok Natury  Jeden z podstawowych i pierwszych żywiołów na Nightwood. Gadzinę stworzoną przez Gilfuina, wystarczy pr...
  • 886: Dlaczego jedna z nazw Smoka Świetlika jest błędna? Noc Kupały a Noc Świętojańska - krótkie wyjaśnienie.
    Korzystając z zainteresowaniem Nocą Kupały, związanego z wprowadzeniem nowego żywiołu zaczęłam dziś pisać artykuł na temat tego słowiań...
  • 850: Zrób to sam: Tworzenie ramki w GIMP-ie cz. 9 - cień pod smokiem
    Poprzednie części poradnika znajdziecie pod tymi odnośnikami: Część I - Instalacja i używanie pędzli Część II - Modyfikacje i różne spos...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Polecamy

Polecamy

.

.

Archiwum iNWD

  • ►  2019 (2)
    • ►  listopada 2019 (1)
    • ►  marca 2019 (1)
  • ►  2016 (1)
    • ►  maja 2016 (1)
  • ▼  2014 (234)
    • ►  listopada 2014 (18)
    • ►  października 2014 (4)
    • ►  września 2014 (14)
    • ►  sierpnia 2014 (30)
    • ►  lipca 2014 (37)
    • ►  czerwca 2014 (28)
    • ►  maja 2014 (14)
    • ►  kwietnia 2014 (22)
    • ▼  marca 2014 (20)
      • 813: Forumowe Sensacje 6
      • 832: Podsumowanie marca: Słodki początek, gorzki k...
      • 831: Paczuszka Pandory: Gilfuinowe smoki - część d...
      • 830: Przeminęło z wiatrem: Święta i event z nimi z...
      • 829: Kocia Edukacja: (Nie)łatwe początki i kocie t...
      • 828: Paczuszka Pandory: Gilfuinowe smoki - część p...
      • 827: Konkurs: Porusz głosami!
      • 826: Paczuszka Pandory: Greasemonkey/Tampermonkey ...
      • 825: Temat miesiąca: Wszyscy jesteśmy botami
      • 824: Lista kandydatów do głosowania na Smoka Marca
      • 823: Kącik Kupiecki: Eventowe zawirowania
      • 822: Kreatywnie!, czyli od ogółu do szczegółu
      • 821: Wywiad z Border./Nyrą
      • 820: Zgłoszenia do głosowania na Smoka Marca
      • 819: Informacje o zgłoszeniach do głosowania na Sm...
      • 818: Wasze pomysły na lepsze NWD: Raz, dwa, trzy, ...
      • 817: Zrób to sam: Kodowanie - najpopularniejsze tr...
      • 816: Kocia Edukacja.
      • 815: Smok mobilny - smocze gry na system Android
      • 814: Nietypowe Nightwoodowe Pasje 5
    • ►  lutego 2014 (27)
    • ►  stycznia 2014 (20)
  • ►  2013 (319)
    • ►  grudnia 2013 (30)
    • ►  listopada 2013 (22)
    • ►  października 2013 (32)
    • ►  września 2013 (29)
    • ►  sierpnia 2013 (32)
    • ►  lipca 2013 (29)
    • ►  czerwca 2013 (20)
    • ►  maja 2013 (25)
    • ►  kwietnia 2013 (21)
    • ►  marca 2013 (28)
    • ►  lutego 2013 (29)
    • ►  stycznia 2013 (22)
  • ►  2012 (441)
    • ►  grudnia 2012 (29)
    • ►  listopada 2012 (20)
    • ►  października 2012 (20)
    • ►  września 2012 (30)
    • ►  sierpnia 2012 (35)
    • ►  lipca 2012 (40)
    • ►  czerwca 2012 (45)
    • ►  maja 2012 (38)
    • ►  kwietnia 2012 (45)
    • ►  marca 2012 (74)
    • ►  lutego 2012 (64)
    • ►  stycznia 2012 (1)

  .

  .

Serie artykułów

  • Głosowanie na Smoka Miesiąca (104)
  • Leśne Wieści (85)
  • Zrób to sam (71)
  • wywiad (57)
  • Paczuszka Pandory (55)
  • Wasze pomysły na lepsze NWD (47)
  • Od Ekipy iNightwood (44)
  • Kocia Edukacja (42)
  • Leśne opowieści (42)
  • Oceny Smoczych Ramek (33)
  • Wakacje z iNightwood (28)
  • temat miesiąca (27)
  • Artykuły okazjonalne (24)
  • Pod redakcyjną lupą (24)
  • Smoki poza NWD (23)
  • Nasze Klany (22)
  • Żywioły i smocze łupy (22)
  • Przeminęło z wiatrem (21)
  • Spojrzenie na krzykopudło (17)
  • te pożądane trofea (17)
  • Smoczy Graficy (16)
  • Z zakurzonych kart Zgromadzenia (16)
  • inne (14)
  • Podsumowanie miesiąca (12)
  • Forumowe sensacje (11)
  • O mnie i o Tobie (11)
  • Zza kulis Małej Sceny (10)
  • Kreatywnie! (9)
  • Pokuciowe Metamorfozy (9)
  • Gotowe ramki (8)
  • Klany na Zgromadzeniu (8)
  • Dokoła Nocnego Lasu (6)
  • Kącik Kupiecki (6)
  • kronika poszukiwań Cath (6)
  • warsztaty literackie (6)
  • Elementy Nocnego Lasu pod lupą (5)
  • Kącik Muzyczny (5)
  • Nietypowe nightwoodowe pasje (5)
  • Ramkowe metamorfozy (4)

.

Chrome Pointer

Artykuły wg. autorów

  • Catherinne_ (334)
  • Cerro (56)
  • Lady Adria (48)
  • Akayla (47)
  • Shining Night (45)
  • Smocza pani (44)
  • Rołdż (41)
  • Miij (38)
  • Entomologia (33)
  • Zetiri (30)
  • Spika (29)
  • Kot Kreskowy (24)
  • K R I S (22)
  • Averris (19)
  • nimfaEri (17)
  • Aszli (15)
  • -Sith- (13)
  • Border. (13)
  • The*Darkness (12)
  • Elsa96 (11)
  • FanOfTill (11)
  • Bredzisz (10)
  • Excited (8)
  • Alruna Septim (7)
  • Kodokuna Neko (6)
  • Paweto (6)
  • Narkotyk. (5)
  • Nerwofil (4)
  • Szpon (4)
  • woofcio (4)
  • Finito (3)
  • Scarlatto. (3)
  • Zenida (3)
  • Donast. (2)
  • Hao Asakura (2)
  • Hyden (2)
  • Liza (2)
  • Magpie. (2)
  • Maxine (2)
  • Blizzard (1)
  • Karasis (1)
  • Smok (1)
High Quality Blogger Templates
Copyright © 2012 Gazetka iNightwood - and Free Blogger Templates.