818: Wasze pomysły na lepsze NWD: Raz, dwa, trzy, walczysz Ty!
smoczy fajt |
Walki są jednym z kluczowych elementów Nocnego Lasu. Miliony srebrników wydanych na szkolenia, ciągła pogoń za miejscem na liście najpotężniejszych, wielogodzinne klikanie "Atakuj!"... Nudne. Przydałyby się jakieś urozmaicenia, ułatwienia, ulepszenia i inne u - rzeczy. O tym właśnie będzie mówione w dzisiejszej odsłonie Waszych Pomysłów.
Żeby Krieg był blitz
Gracze poświęcają noce i dnie mozolnemu, żmudnemu procesowi wędrowania po pozycjach w rankingu. Chciałoby się więcej smoków pokonać, wydajniej zwyciężać. W tym celu powstają nowe tematy na forum, bo próbować coś polepszyć zawsze warto.
Dostanie się na podium kosztuje - nie chodzi tu tylko o srebro wydawane na szkolenia, ale także o drogocenny czas. Przebiegli hodowcy postanowili uczynić walki sprawniejszymi i dzielą się swoimi przemyśleniami na forum, na przykład użytkownik Halucyk.
Dostanie się na podium kosztuje - nie chodzi tu tylko o srebro wydawane na szkolenia, ale także o drogocenny czas. Przebiegli hodowcy postanowili uczynić walki sprawniejszymi i dzielą się swoimi przemyśleniami na forum, na przykład użytkownik Halucyk.
Wbudowany stoper
Jego idea polega na wprowadzeniu do gry - w okienku pojedynku, tuż obok przycisku "Powtórz walkę" - licznika, który za nas odstukiwałby czas tych przeklętych trzech sekund, żeby uniknąć nieprzyjemnego komunikatu, mówiącego o naszej niecierpliwości.
Ten pomysł na pewno sprawdziłby się u osób, które potyczki prowadzą cały czas w jednej karcie. Ci, którzy za pomocą scrolla lub przycisku Ctrl otwierają sobie kolejne karty, mogą pomysł spokojnie ominąć - bez odświeżania stoper z pewnością nie będzie brał pod uwagę walki toczonej na innej karcie.
W temacie opinię wyraził jak na razie tylko Beso de la Muerte:
Pomysł nie jest zły, ale moim zdaniem zbędny, jeśli ktoś więcej walczy to odlicza te 3 sekundy pomiędzy kolejnymi walkami automatycznie, nie jest to potrzebne.
Jeżeli Ty także pragniesz podzielić się swoim zdaniem - zapraszam tu.
Bez powrotu na listę
Sprawę od innej strony podszedł AdrikG - zaproponował on usprawnienie cyklu walczenia za pomocą przycisku "Kolejna walka":
Po uaktywnieniu tej opcji przeniosłoby nas do okienka wyboru smoka.
Pomysł spodobał się graczom - takie walczenie to z pewnością kusząca propozycja.
Jestem na tak, mówię to już drugi raz.Chciałem jedynie dodać, że czas, jaki się poświęca na ataki, to trochę za dużo. Zrobić 10 pełnych stron pełnej listy zajmuje ok 1h. Taka funkcja skróciłaby mocno czas, jaki przeznaczamy w temacie pp i zarabianiu srebra. *OnlyHunt
Całkowicie się z tym zgadzam! Będę się powtarzać, ale: bardzo dobre udogodnienie, masę czasu spędza się na samym klikaniu "następny smok", itd.. Nie wiem, jak niby by to miało przeszkadzać. Super, mam nadzieję, że coś takiego wejdzie! *
Nakadai
Cały temat można zgłębić, skomentować i ocenić tutaj.
Każdy inny, wszyscy równi
W Nocnym Lesie smoczych ras bogactwo - wiadomo. Każda z nich ma takie same szanse w walkach i egzystencji ogólnie - to też wiadomo. Czasem mam jednak wrażenie, że hodowcy zapominają o różnorodności żywiołów, którymi władają ich podopieczni.
Brat przeciw bratu stanie
Ilwyd Blaidd te różnice między gadami zauważyła. Jej pomysł o ciągłej rywalizacji czterech pierwiastków uczyniłby naszą hodowlę wyjątkową - każdy chowaniec miałby inne predyspozycje.
Autorka, korzystając z idei buddyzmu, hinduizmu oraz niektórych mitologii fantastycznych, podporządkowuje wszystkie żywioły pod określone domeny, a mianowicie:
- Smoki Korony/Tajemnicza Klasa,
- Smoki Eteryczne/Klasa Uderzeniowa,
- Smoki Serca/Klasa Nieboskłonu,
- Smoki Słoneczne/Klasa ognista,
- Smoki Sacrum/Klasa Wodna,
- Smoki Fundamentu/Klasa skalista.
Poszczególne klasy posiadają odpowiednie dla siebie wady i zalety: na przykład Smoki Korony miałyby szansę na zadanie dwóch ataków pod rząd, ale, ze względu na lenistwo, przynoszone przez nie srebro z wypraw zmniejszyłoby się o 1%.
Pomysł z podziałem wywołał bardzo skrajne reakcje, począwszy od nieprzychylnych:
Podział jest absolutnie niepotrzebny.
Jeśli chodzi o podane pomysły, to najbardziej odpowiada pomysł Proshadowa.
Jednak nie wiem,czy to jest aż tak konieczne aby ten system zmieniać. Wydaje mi się, że lepiej zająć się rzeczami, które w pełni jeszcze nie zostały wprowadzone.
Jestem neutralna. *
Katoria Klarena
po bardzo entuzjastyczne:
Sama idea jest dobra jak najbardziej, szczególnie w przypadku, gdzie każdy żywioł może dominować nad jednymi, ale ulegać innym. Aktualnie wszystkie smoki są równe, różnią się wyglądem i nazwami ataków, które w efekcie i tak działają w identyczny sposób. Zdecydowanie byłoby to ciekawe, potrzeba by było myślenia przy walce miast samego szkolenia.
Atria
Sam temat jest dość rozległy - możecie go znaleźć i przestudiować tutaj. Oprócz zmian Ilwyd istnieją też dwa pomysły - jeden od FanOfTill, drugi należący do użytkownika Proshadow.
Dział dotyczący walk ma w sobie wiele ciekawych, przydatnych, a na pewno urozmaicających grę pomysłów. Jedyny problem polega chyba na tym, że czekają tam wiele lat - żadne z nich wprowadzenia się nie doczekało.
Elsa96 |
* pozwoliłam sobie poprawić te wypowiedzi
O jak fajnie, że w artykule wspomniany jest mój projekt. Bardzo mi miło <3
OdpowiedzUsuń