598: Wasze pomysły na lepsze NWD: Leśny Duch
Nocami w Lesie Nightwood nie jest tak bezpiecznie jak dniami. Wśród drzew krążą dzikie bestie, które gotowe są zaatakować błąkających się hodowców. Nic jednak nie jest równie straszne, jak potężny Leśny Duch. Obronić się przed zjawą jest bardzo trudno, aczkolwiek kiedy stoczony pojedynek wygra nasza bestia, chwałą i uznaniem będziemy się mogli cieszyć bardzo długo…
Jakiś czas temu, a dokładniej pod koniec roku 2009, Coleus opublikował na zgromadzeniu temat o nazwie Leśny Duch. Nie jest to w żadnym razie pomysł na nowy żywioł smoka, a jedynie propozycja wprowadzenia pewnego urozmaicenia i dreszczyku emocji, podczas toczenia walk do później nocy. Z racji tego, że pomysł jest prosty, a zarazem ciekawy, uznałam, że wart byłby przypomnienia.
Jak można domyślić się z opisu, przeznaczonego do wiki, pomysł opiera się na wprowadzeniu do gry zjawy, z którą możemy stoczyć pojedynek. Owego ducha można by spotkać raz na pięćset pojedynków, ale, jak to wszelkie widziadła mają w zwyczaju, Leśny Duch pojawiałby się tylko w nocy, w tym przypadku między dwusiestądrugą a czwartą rano.
Gif autorstwa nesskafe |
Potyczka z Leśnym Duchem przypominałaby nieco pojedynek ze Strażnikiem, z tą różnicą, że zjawa posiadałaby kilka bardzo przydatnych w walce umiejętności. Bowiem w tym przypadku, nie wystarczyłoby wybrać po prostu najsilniejszej z naszych bestii. Ponieważ duch z założenia jest niecielesny, ataki fizyczne nie wyrządzałyby mu najmniejszej krzywdy. Nasz smok musiałby więc mieć dobrze wyszkoloną inteligencję, aby pokonać zjawę odpowiednio silnymi czarami.
Lecz niewrażliwość na ciosy byłaby niejedynym atutem Leśnego Ducha- posiadałby on również bardzo wysoki wskaźnik charyzmy, który podczas walki mógłby znacznie obniżyć statystki naszego chowańca.
Dla śmiałków, którym mimo znaczącej przewagi Leśnego Ducha, udałoby się go pokonać i odpędzić, czekałaby sowita nagroda. Oprócz pięciu tysięcy sztuk srebra i takiej samej ilości punktów pojedynku, zwycięzca zyskałby możliwość zaliczenia nowego osiągnięcia- Pogromca Duchów.
Pomysł, choć nie wprowadza do gry żadnych wielkich zmian czy rozbudowanych opcji, jest ciekawym urozmaiceniem. Z pozoru nie jest skomplikowany, ponieważ walka z Leśnym Duchem w dużej mierze przypomina potyczkę ze strażnikiem, zjawa posiada szereg unikalnych dla siebie umiejętności, którymi nie mogą się pochwalić Niemartwy, Ifryt ani Deva. Dodatkowym "rarytasem" jest możliwość zdobycia nowego osiągnięcia. Zachęcam do zapoznania się z pomysłem oraz jego skomentowania w temacie na forum.
Pomysł, choć nie wprowadza do gry żadnych wielkich zmian czy rozbudowanych opcji, jest ciekawym urozmaiceniem. Z pozoru nie jest skomplikowany, ponieważ walka z Leśnym Duchem w dużej mierze przypomina potyczkę ze strażnikiem, zjawa posiada szereg unikalnych dla siebie umiejętności, którymi nie mogą się pochwalić Niemartwy, Ifryt ani Deva. Dodatkowym "rarytasem" jest możliwość zdobycia nowego osiągnięcia. Zachęcam do zapoznania się z pomysłem oraz jego skomentowania w temacie na forum.
Lady Adria |
0 komentarze:
Twój komentarz będzie widoczny po akceptacji administratorki gazetki.