608: Kocia Edukacja: Forumowe klany
Przeglądając Nightwoodową Wikipedię wpadłam na kategorię dotyczącą klanów na Zgromadzeniu. Jest to dosyć ciekawy i rozległy temat, ale żeby nie zanudzać, przedstawię jedynie garść ciekawostek na ich temat.
Członkowie klanów mogą przyjąć w skrzynce pocztowej o dziesięć wiadomości więcej niż zwykły użytkownik.
Aby założyć klan, przyszły MK musi mieć co najmniej 150 postów.
Na Zgromadzeniu istnieją cztery uśpione klany. Są to zrzeszenia, których członkowie podjęli decyzję o ich zamknięciu, ale ich fora mogą zostać przywrócone, a grupy "obudzone".
Można wymienić aż siedem nieistniejących klanów.
W 2009 roku w ramach żartu prima aprilisowego powstał klan o wiele mówiącej nazwie - Wyznawcy Złowieszczej Rękawiczki Zagłady. Zastępcą Mistrza Klanu była Nidda, a zgrupowanie istniało przez jeden dzień.
Jest to fakt powszechnie znany, ale warto o nim wspomnieć. Millenium był pierwszym i jedynym klanem rozwiązanym z powodu łamania regulaminu przez jego członków.
Na Zgromadzeniu istnieje dwanaście działających klanów.
Każdemu działającemu klanowi forumowemu przysługuje prawo do założenia jednego konta klanowego na Hodowli, służącego do zbierania składników przeznaczonych na działalność klanową. Wszystko musi być jednak uzgodnione z Ekipą Hodowli, a oprócz tego należy przestrzegać restrykcyjnego regulaminu.
Na początku swego istnienia Hetmani Chaosu byli różnego kształtu monstrami, które utworzyły się z pierwotnego Chaosu.
Współczesna Enklawa Cieni wywodzi się z nieistniejącego już Bractwa Elfów.
Regulamin Zakonu Smoka wypisany jest na Pradawnym Pergaminie, znalezionym przez członków klanu przez awarię fontanny.
Starożytny Kult Isztar swoim mottem klanowym zachęca do przejścia na Ciemną Stronę, za argument podając, że mają ciasteczka.
Starożytny Kult Isztar powstał, gdy zsyłane przez bogów plagi niszczyły ziemię, a Drago_mira postanowiła udać się do zapomnianej bogini z prośbą o pomoc. Ta w zamian za jej udzielenie zażądała od Drago_miry odbudowania swojego kultu.
Isztar to mezopotamska bogini miłości i zmysłowości, ale również wojny i zemsty. Jej atrybutami były lew i gwiazda lub lew i tarcza z gwiazd.
Najstarszym klanem prowadzącym swą działalność są Hetmani Chaosu, a drugim najstarszym jest Enklawa Cieni.
Klan Świątynia Zagubionego Światła powstał na ruinach Millenium.
Symbolem Świątyni Zagubionego Światła jest feniks - stworzenie związane z historią powstania klanu, kiedy to mężczyzna imieniem Nishen poszukiwał informacji o upadłym Millenium i na ich tropie dotarł aż do ruin dawnej Świątyni.
Klan Opiekunów Nocy to wataha wilków - za dnia ukazują ludzkie twarze, nocą wyją do księżyca.
Siedziba Opiekunów Nocy mieści się w niezdobytej twierdzy Argonath, położonej w samym sercu Nightwood - miejscu niebezpiecznym, gdzie niemożliwością jest samotne przeżycie.
Hymnem Okrętu Wiecznych Piratów jest szanta "Morskie Opowieści".
Według historii, celem piratów z Okrętu Wiecznych Piratów jest odnalezienie członków załogi, którzy zaginęli podczas sztormu w okolicach Wyspy Marzeń.
Symbole żywiołów z herbu Kręgu Żywiołów pochodzą z serialu anime "Avatar: Legenda Aanga".
Krąg Żywiołów jest klanem, w którym przede wszystkim grywa się w RPG, stąd na większości subfor pisze się w formie fabularnej gry.
Krąg Żywiołów powstał w wyniku kłótni władców tzw. Planów Wewnętrznych. Spór przerwał Wielki Duch, karząc wszystkich władców wygnaniem i zastępując ich nowymi, wybranymi przez siebie.
Tkacze Marzeń nie posiadają funkcji Mistrza Klanu. Funkcję pilnowania porządku na forach oraz przyjmowania nowych członków pełni Głos Klanu, obierany co 184 dni.
Tkacze Marzeń mają swoje święto klanowe. Jest to Lazurowa Noc i przypada na dzień 8 września, w rocznicę powstania klanu.
Tkacze Marzeń posiadają subforum, na którym każdy z członków ma prawo prowadzić pamiętnik. Również w formie dziennika została napisana historia klanu. Opisuje ona spotkanie pierwszych Tkaczy z chorą dziewczynką o imieniu Valkiria. Valkiria ostatecznie umiera, wcześniej jednak wskazuje Tkaczom jaskinię w górze Aranei jako miejsce dobre do osiedlenia się.
Siedziba Formacji Chimera mieści się w gigantycznej maszynie zbudowanej z czego popadnie, którą wprawia w ruch Biały Kryształ.
Celem istnienia Formacji Chimera jest tworzenie alternatywnej historii Nightwood oraz gromadzenie wszelakich informacji na interesujące członków klanu tematy i gromadzenie ich oraz przedstawianie w formie łatwej do przyswojenia. Klan posiada konto na Deviantart i jest w trakcie prac nad kanałem na YouTube.
Mistyczni Krupierzy to przybyli do Nightwood mieszkańcy innego wymiaru, do którego prowadzą Wrota Nocy Głębokiej.
Mistyczni Krupierzy zrzeszają osoby zainteresowane różnego rodzaju grami, prowadzą i wspierają konkursy. Jest to kolejny klan, kładący nacisk na RPG. Jednym z celi zrzeszenia jest przybliżanie zainteresowanym nieznanych im systemów karcianych, RPG i samych gier.
Mieszkańcy Twierdzy Południa to barbarzyńcy, którzy osiedlili się w owej zrujnowanej fortecy na skraju Nightwood po ucieczce ze swoich ojczystych ziem. Zmusił ich do niej przewrót religijny. Wojownicy i Szamani w imię swych bogów poprzysięgli zemstę na heretykach. Dokonali jej, nie powrócili jednak na ziemie przodków.
Członkowie klanów mogą przyjąć w skrzynce pocztowej o dziesięć wiadomości więcej niż zwykły użytkownik.
Aby założyć klan, przyszły MK musi mieć co najmniej 150 postów.
Na Zgromadzeniu istnieją cztery uśpione klany. Są to zrzeszenia, których członkowie podjęli decyzję o ich zamknięciu, ale ich fora mogą zostać przywrócone, a grupy "obudzone".
Można wymienić aż siedem nieistniejących klanów.
W 2009 roku w ramach żartu prima aprilisowego powstał klan o wiele mówiącej nazwie - Wyznawcy Złowieszczej Rękawiczki Zagłady. Zastępcą Mistrza Klanu była Nidda, a zgrupowanie istniało przez jeden dzień.
Jest to fakt powszechnie znany, ale warto o nim wspomnieć. Millenium był pierwszym i jedynym klanem rozwiązanym z powodu łamania regulaminu przez jego członków.
Na Zgromadzeniu istnieje dwanaście działających klanów.
Każdemu działającemu klanowi forumowemu przysługuje prawo do założenia jednego konta klanowego na Hodowli, służącego do zbierania składników przeznaczonych na działalność klanową. Wszystko musi być jednak uzgodnione z Ekipą Hodowli, a oprócz tego należy przestrzegać restrykcyjnego regulaminu.
Na początku swego istnienia Hetmani Chaosu byli różnego kształtu monstrami, które utworzyły się z pierwotnego Chaosu.
Współczesna Enklawa Cieni wywodzi się z nieistniejącego już Bractwa Elfów.
Regulamin Zakonu Smoka wypisany jest na Pradawnym Pergaminie, znalezionym przez członków klanu przez awarię fontanny.
Starożytny Kult Isztar swoim mottem klanowym zachęca do przejścia na Ciemną Stronę, za argument podając, że mają ciasteczka.
Starożytny Kult Isztar powstał, gdy zsyłane przez bogów plagi niszczyły ziemię, a Drago_mira postanowiła udać się do zapomnianej bogini z prośbą o pomoc. Ta w zamian za jej udzielenie zażądała od Drago_miry odbudowania swojego kultu.
Isztar to mezopotamska bogini miłości i zmysłowości, ale również wojny i zemsty. Jej atrybutami były lew i gwiazda lub lew i tarcza z gwiazd.
Najstarszym klanem prowadzącym swą działalność są Hetmani Chaosu, a drugim najstarszym jest Enklawa Cieni.
Klan Świątynia Zagubionego Światła powstał na ruinach Millenium.
Symbolem Świątyni Zagubionego Światła jest feniks - stworzenie związane z historią powstania klanu, kiedy to mężczyzna imieniem Nishen poszukiwał informacji o upadłym Millenium i na ich tropie dotarł aż do ruin dawnej Świątyni.
Klan Opiekunów Nocy to wataha wilków - za dnia ukazują ludzkie twarze, nocą wyją do księżyca.
Siedziba Opiekunów Nocy mieści się w niezdobytej twierdzy Argonath, położonej w samym sercu Nightwood - miejscu niebezpiecznym, gdzie niemożliwością jest samotne przeżycie.
Hymnem Okrętu Wiecznych Piratów jest szanta "Morskie Opowieści".
Według historii, celem piratów z Okrętu Wiecznych Piratów jest odnalezienie członków załogi, którzy zaginęli podczas sztormu w okolicach Wyspy Marzeń.
Symbole żywiołów z herbu Kręgu Żywiołów pochodzą z serialu anime "Avatar: Legenda Aanga".
Krąg Żywiołów jest klanem, w którym przede wszystkim grywa się w RPG, stąd na większości subfor pisze się w formie fabularnej gry.
Krąg Żywiołów powstał w wyniku kłótni władców tzw. Planów Wewnętrznych. Spór przerwał Wielki Duch, karząc wszystkich władców wygnaniem i zastępując ich nowymi, wybranymi przez siebie.
Tkacze Marzeń nie posiadają funkcji Mistrza Klanu. Funkcję pilnowania porządku na forach oraz przyjmowania nowych członków pełni Głos Klanu, obierany co 184 dni.
Tkacze Marzeń mają swoje święto klanowe. Jest to Lazurowa Noc i przypada na dzień 8 września, w rocznicę powstania klanu.
Tkacze Marzeń posiadają subforum, na którym każdy z członków ma prawo prowadzić pamiętnik. Również w formie dziennika została napisana historia klanu. Opisuje ona spotkanie pierwszych Tkaczy z chorą dziewczynką o imieniu Valkiria. Valkiria ostatecznie umiera, wcześniej jednak wskazuje Tkaczom jaskinię w górze Aranei jako miejsce dobre do osiedlenia się.
Siedziba Formacji Chimera mieści się w gigantycznej maszynie zbudowanej z czego popadnie, którą wprawia w ruch Biały Kryształ.
Celem istnienia Formacji Chimera jest tworzenie alternatywnej historii Nightwood oraz gromadzenie wszelakich informacji na interesujące członków klanu tematy i gromadzenie ich oraz przedstawianie w formie łatwej do przyswojenia. Klan posiada konto na Deviantart i jest w trakcie prac nad kanałem na YouTube.
Mistyczni Krupierzy to przybyli do Nightwood mieszkańcy innego wymiaru, do którego prowadzą Wrota Nocy Głębokiej.
Mistyczni Krupierzy zrzeszają osoby zainteresowane różnego rodzaju grami, prowadzą i wspierają konkursy. Jest to kolejny klan, kładący nacisk na RPG. Jednym z celi zrzeszenia jest przybliżanie zainteresowanym nieznanych im systemów karcianych, RPG i samych gier.
Mieszkańcy Twierdzy Południa to barbarzyńcy, którzy osiedlili się w owej zrujnowanej fortecy na skraju Nightwood po ucieczce ze swoich ojczystych ziem. Zmusił ich do niej przewrót religijny. Wojownicy i Szamani w imię swych bogów poprzysięgli zemstę na heretykach. Dokonali jej, nie powrócili jednak na ziemie przodków.
Ja wam wszystkim radzę uważać z nazywaniem "Avatara" anime. Ostatnio powiedziałam takie coś w otoczeniu animomaniaków i o mało mnie nie zarąbali siekierą.
OdpowiedzUsuńTo ja dodam od siebie, że Tkacze Marzeń obchodzą Lazurową Noc 8. września również dlatego (a może przede wszystkim dlatego), że tego dnia obchodzony jest Dzień Marzyciela ;-)
OdpowiedzUsuń