168: Przeminęło z wiatrem 7: Wprowadzenie klanów na hodowlę
Aktualnie w naszym lesie klanów mamy całkiem sporą ilość. Jak za pewne większość osób się orientuje, nie zawsze tak było - kiedyś klany na hodowli po prostu nie istniały, ogólnie całej hodowli kiedyś nie było, internetu zresztą i komputerów też, i lodówki, i mikrofalówki, i wszystkich innych rzeczy, bez których się nie da żyć.
Tyle suchych faktów. Jakie wrażenie wywarło wprowadzenie klanów na hodowli? Zapewne radość lub zobojętnienie oraz w sumie trochę rozczarowania, gdyż kilka osób w temacie na forum przyznała, że to jest bezsensu, jednakże spowodowane to było faktem, iż klany mało rozwinięte, nie dawały takiej rozrywki jaka się zapowiadała, można było tylko wpłacać srebro i zmieniać opis klanu, osoby te nie zauważyły jednak, że umożliwiają one zyskanie nowych przyjaciół. Tak więc wątpię, by komuś przeszkadzało to ulepszenie i z powodu wprowadzenia go powiesił się lub poszedł skakać z mostu.
Klany na hodowli są bardzo fajną rzeczą, jednak wciąż nie są całkowicie rozbudowane. Cóż… gdy wejdą już wszystkie opcje do gry będą ulepszeniem wprost cudownym. Jednak nie wiadomo kiedy to nastąpi. Trzeba wykazać się cierpliwością i czekać.
Ale wracając do tematu, tak więc doszliśmy do momentu, kiedy klanów jeszcze nie było, a pojawić się miały…Nadszedł 5 lipiec, roku 2009, dzień bardzo gorący (w sumie cały lipiec wtedy był bardzo cieplutki) i dość ważny dla rozwoju hodowli, bo oto tego dnia (fanfary) została wprowadzona możliwość założenia klanu na hodowli! Cena klanu od tamtej pory nie uległa zmianie, nadal by założyć go potrzeba żywodrewna, żywokamienia, czterdziestu rubinów i pięćdziesięciu tysięcy srebra.
Zmieniła się natomiast maksymalna liczba członków klanu, na początku w jednym klanie mogły się znajdywać cztery osoby aktualnie dziewięć, a podobno ta liczba z czasem może się zwiększyć. Opcji klanowych mamy od grona, jednak ma być ich także jeszcze więcej. Cóż, w sumie nawet musi, gdyż brakuje jednej z ważniejszych opcji, a mianowicie rozwoju klanu. Znamy listę przedmiotów, która będzie na to wpływać oraz typy statystyk, jednak jak zdobywać będzie się owe przedmioty, pozostaje póki co dla nas tajemnicą.
Po jakimś czasie wprowadzono również shoutbox klanowy, w którym osoby uprawnione ku temu mogą pisać na kolorowo (fajnie mają, nie?). Do tego odbywały się eventy klanowe, które urozmaicały grę.
Tyle suchych faktów. Jakie wrażenie wywarło wprowadzenie klanów na hodowli? Zapewne radość lub zobojętnienie oraz w sumie trochę rozczarowania, gdyż kilka osób w temacie na forum przyznała, że to jest bezsensu, jednakże spowodowane to było faktem, iż klany mało rozwinięte, nie dawały takiej rozrywki jaka się zapowiadała, można było tylko wpłacać srebro i zmieniać opis klanu, osoby te nie zauważyły jednak, że umożliwiają one zyskanie nowych przyjaciół. Tak więc wątpię, by komuś przeszkadzało to ulepszenie i z powodu wprowadzenia go powiesił się lub poszedł skakać z mostu.
Oczywiście nie obyło się bez pytań, co dalej, co z walkami klanów, co z tym, co z tamtym. Nie obyło się też oczywiście bez jakiś… ciekawych wydarzeń. Mianowicie pewien ktoś założył klan o nazwie „Komisariat Spraw Wewnętrznych” tag klanu - „NKWD”. W historii klanu został umieszczone informacje o tym ilu ludzi, zginęło z rąk NKWD oraz gdzie zostali zamordowani. Okazało się, że klan został założony dla zabawy. Skończyło się to na upomnieniu założyciela, który wyraził skruchę i przeprosił za takie zachowanie oraz usunął historię klanu. Dzisiaj żaden klan z taką nazwą/tagami/historią nie istnieje, a jego założenie byłoby niezgodne z regulaminem.
Klany na hodowli są bardzo fajną rzeczą, jednak wciąż nie są całkowicie rozbudowane. Cóż… gdy wejdą już wszystkie opcje do gry będą ulepszeniem wprost cudownym. Jednak nie wiadomo kiedy to nastąpi. Trzeba wykazać się cierpliwością i czekać.
0 komentarze:
Twój komentarz będzie widoczny po akceptacji administratorki gazetki.