922: Administrator jest wśród nas, czyli kolejne zmiany na Hodowli
Nowe warianty smoków - Smok Nocy autorstwa Zmory
Po długim zastoju w pojawianiu się na Hodowli nowych gifów, wszystkich chyba cieszy częstotliwość, z jaką ostatnio wprowadzane są warianty. Najnowszym, dodanym wczoraj, jest Smok Nocy autorstwa Zmory. Opinią na temat nowej grafiki, jak zawsze, można podzielić się w temacie na Zgromadzeniu.
Gilfuin nie próżnuje i dziś w nocy wprowadził niewielkie usprawnienie - do listy posiadanych przedmiotów dodane zostały oznaczenia, informujące o częstotliwości występowania przedmiotów.
Oczywiście, każdy może zobaczyć efekt tej zmiany na swoim koncie oraz wyrazić opinię o niej w tym temacie.
Z dniem wczorajszym otwarto ponownie temat o Smoku Krwi. Na pierwszy rzut oka wydaje się on jedynie kolejną propozycją żywiołu, w rzeczywistości jednak jest to ambitny i ogromny projekt, mający na celu urozmaicenie wypraw.
O co chodzi? Każda dostępna obecnie wyprawa zostanie rozbudowana o nawet kilkanaście lokacji, oznaczonych graficznie na mapie. Część będzie odblokowywana wraz z kolejnymi poziomami wypraw (naliczanymi tak jak się to dzieje w działającym już systemie), wstęp do kilku będzie można wykupić za srebro lub rubiny. Niektóre lokacje dają określone bonusy, na przykład pozwalają na znajdowanie większej ilości szkoleniówek przy jednoczesnym zmniejszeniu częstotliwości występowania innych przedmiotów.
Co istotne, w temacie wypowiedział się już Admin:
"Jestem jeszcze w trakcie czytania postu, jednak chciałbym już napisać, że grafiki rozwinięcia wypraw wyglądają rewelacyjnie i zgadzają się z moją wizją Nightwood, bo z podobnymi rozwiązaniami eksperymentowałem na Archdragon. Z chęcią rozwinąłbym Nightwoodowe wyprawy w ten sposób. Całość jest moim zdaniem znacznie bardziej atrakcyjna niż obecny tekstowy system."
Wygląda na to, że graczom nie pozostaje nic innego jak przygotować się na nadchodzące zmiany.
Cerro |
Te wyprawy wejdą pewnie tak samo jak walki klanów ...
OdpowiedzUsuńtiaaa, ja jeszcze nieśmiało przypomnę o Wielkim Projekcie siedziby hodowcy.
OdpowiedzUsuńnie zapominajcie o wioskach
OdpowiedzUsuńWioski zostały oficjalnie zarzucone.
UsuńGilf jest w stalym kontakcie z tworcami tematu i wierze, ze przy wspolpracy z obu stron pomysl ma realne szanse wejscia. Glownie dlatego, ze kwestia opisow i grafik spoczywa w rekach graczy.
OdpowiedzUsuń